Nails art

Dneska mám pro vás várku úžasných nehtů. Tipy a inspirace pro vás jsou z we♥it.

A můžete se těšit i na Nails art speciálně ode mě. :)















7 komentářů:

  1. to s tim FB je fakt vtipny :D v zivote bych si to teda takhle nenalakovala, ale dobrej napad :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné nehty, všechny se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. tesim sa na ten nail art od teba:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda :)
      pokusím se co nejdříve, ale teď je zkouškové, znáš to :)

      Vymazat
  4. Mne sa najviac páčia bodky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny jsou krásné, teda až na ty facebookové! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty fejsbukové jsou úžasně vtipné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...