Matt control

 Tak jo, než se mi tu načte PLL, tak vám ukážu tuhle bázi od Dermacolu.

Bázi jsem nepoužívala, ale poslední dobou jsem o nich hodně četla a nedokázala jsem si to představit, tak jsem se rozhodla, že si jednu také pořídím. A to tu zmatňovací od Dermacolu.
Báze je balená v tubě a její obsah je 20 ml. Což mi přijde docela málo za ty peníze. No každopádně ta báze je vážně super. Uplně vám zjemní pokožku, ale opravdu sametově. Určitě vám podrží déle make-up a sjednotí pleť a nějaké ty nedostatky také zvládne.
Konzistence je takový tužší krém, ale roztírá se krásně. Báze je bílá, ale po rozetření je naprosto průhledná. A i nějaký ten zmatňovací efekt tam vcelku je. Nevím jestli po celý den, ale 6 hodin tance a plesání vydržela v pohodě.
Rozhodně doporučuju si tuhle bázi pořídit už jen kvůli tomu sametovému pocitu pokožky. Navíc báze stačí malinko na celý obličej, takže vám i dlouho vydrží.
 
Konzistence: báze je takový tužší krém, který se, ale krásně roztírá
Aplikace: malé množství naneste na T-zónu nebo celý obličej
Účinek: krásně vám sjednotí a vyhladí pleť, také vám déle podrží make-up
Cena: hodně se liší, já jí pořídila ve Schleckerovi za 260 Kč
Web: Dermacol
Hodnocení: myslím, že báze je velice povedená, doporučuju jí, jen ten poměr množství / cena.....

3 komentáře:

  1. wow.. krásně ses strefila. :D zrovna nedávno jsem nad tou bází začala uvažovat, ale nebyla jsem si jistá, jestli se vyplatí si jí kupovat, ale po tvé recenzi do ní jdu. děkuju :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ty peníze by se mi za to teda dávat nechtěli, přijde mi to celkem nepotřebná věc, možná až mi bude 40

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Viem ze dermacol ma asi styri druhy aj ja som nad nejakou rozmyslala tak uvidim, al tie ceny mi pridu dost vysoke :(
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...