Peeling Indian Chai

Omlouvám se, píšu, že se omlouvám a píšu...

Po nějakém peelingu jsem koukala už dlouho, ale nějak mi připadá zbytečné vyhodit 200 Kč za peeling, když každý odvede hodně podobnou práci. Takže jsem se rozhodla prozkoumat DM, konkrétně Baleu a ejhle, smál se na mě tenhle peeling. Už obalem mě zaujal, tak jsem ho vzala a čuchla k němu. Ta vůně! Stále si myslím, že internet trpí nedostatkem - přenosem vůní, protože tohle bych vám přála zažít.
Ta vůně mě fakt dostala. Píší, že je to vůně indického čaje. Přiznám se, že nevím jak voní indický čaj, každopádně tahle vůně je fakt fajn. Navíc při použití se rozvoní opravdu hodně a na chvíli vám provoní i celou koupelnu.
Ten peeling je taky dobrý. Má taková střední zrníčka a není moc hrubý. Akorát bych řekla, že po 5 přejetí už ty zrníčka nějak vymizí. Což za tu cenu omlouvám, protože si ho nakoupím do zásoby po stovkách :D. Škoda jen, že je to limitovaná edice.
Závěrem asi tak, že opravdu příjemně voní, ale vůně se na pokožce dlouho neudrží, což mě vyhovuje, protože se poté myji či krémuji přípravky s jinou vůní. Každopádně na peeling opravdu stačí, no a za tu cenu?

Konzistence: takový sprchový gel se zrníčky
Účinek: myslím, že jako peeling je opravdu vyhovující
Cena: 35 Kč
Hodnocení: tenhle peeling je za tu cenu opravdu skvělá věc

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...