Ultra rich conditioner

Dnes vám přináším recenzi tohoto úžasného kondicionéru. Normálně bych si ho asi nekoupila, protože tento obchod já moc nenavštěvuji, ale dostala jsem ho jako dárek asi před půl rokem a minulý měsíc na něj přišla řada. Jsem strašně ráda.

vůně mě strašlivě nadchla. Taková jemná, intenzivní, krásná. Barvu má obyčejně bílou, ale s tím jsem počítala. Když jsem si ho nanesla na vlasy, nechala jsem ho působit asi 2 minutky a smyla. Nedávám si ho až k hlavě, protože mě kondicionéry pak mastí hlavu. No nečekala jsem žádný zázrak, snad jen to, že mi vlasy budou krásně vonět (což voněly), ale hlavně vlasy po uschnutí byly jemňoučké, heboučké a prostě parádní. Vlasy si po mytí nečešu a hodně se mi zacuchávají. Nefénuju. Ale teď? Ani jedno zacuchání.


Používám ho tak 2x týdně, myslím, že to stačí, protože jinak by mi asi hodně mastil vlasy. Každopádně je ho hora, doporučuju ho, nevidím jedinou chybičku. Určitě si ho koupím až mi dojde.


Konzistence: ne uplně tuhá, ne vodová → akorát
Aplikace: velikost lískového oříšku stačí rozetřít do vlasů a následně smýt
Účinek: vlasy jsou jemné, hebké, voňavé, nezacuchávají se
Cena: 395 Kč
Web: L'OCCITANE
Hodnocení: nejlepší kondicionér co jsem kdy měla, rozhodně ANO

3 komentáře:

  1. Tak to si musím někdy koupit :) !!

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo jsou to ony ( rukavice) myslím že jsou z MDM z Polska :/ takže asi nic ....

    OdpovědětVymazat
  3. jé, to je škoda :( takové rukavice strašně chci :D
    tak si je užij alespoň ty, snad je také seženu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...