Paris 86

Tenhle a ostatně i ten druhý lak (o kterém bude recenze zas jindy) mi pořídila V.
Nemám moc ráda laky se třpytkami, zato ujíždím na krémových odstínech a na odstínech "zvýrazňovačů".
Doma mám už svítivě růžový, tak bylo nutností si koupit i svítivě zelený, který se mi hodí ke triku. Ano, opravdu vlastním triko svítivě zelené....vlastně i košili mám stejné barvy. :D

Konzistence laku je naprosto vyhovující. Ani tuhý ani vodový. Krásně se nanáší. Kryje už ve druhé vrstvě, což mě bohatě stačí, protože když mám vrstev víc tak se mi do těch laků obtiskne cokoliv, ale pokud chcete opravdu neprůhledný lak, použijte raději vrstvy tři. Štěteček je také velice vyhovující, zlatá střední cesta. O schnutí ani nemluvě, na jednu vrstvu stačí bohatě minutka a půl. :)

s bleskem

bez blesku

Barva: neobvyklá, barva zvýrazňovače
Nanášení: příjemné,rychle schne
Výdrž: bez krycího laku vydrží zhruba 5 dní, s krycím lakem až 12 dní
Cena: na internetu jsem ho našla za 22 Kč
Hodnocení: za mě ANO

2 komentáře:

  1. no veru cisty zvyraznovac:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá skvěle, barvy fosforu se mi líbí ale nemám odvahu si něco té barvy koupit :) radši jsem nenápadná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...