Pretty Color 165

Nevím, zda bych si takový lak koupila sama od sebe, každopádně jsem ho dostala a jsem za něj ráda. Hodí se mi k punčocháčům a ta barva je úžasná.

Strašně úžasně se lakuje. Štěteček je malinký, protože obsah laku je pouze 5 ml což mi, ale vy\hovuje, jelikož ho moc často nepoužívám. Kryje už v první vrstvě. Schne velice rychle, myslím, že ta minutka stačí. Obsahuje takové opravdu mini třpytky, spíš hází takové odlesky.

bez blesku
s bleskem
bez blesku
s bleskem

Barva: taková zvláštní modrá, se třpytkami
Nanášení: super, kryje v první vrstvě
Výdrž: bez krycího laku vydrží zhruba 8 dní, s krycím lakem až 15 dní
Cena: byl to dárek, ale na internetu je za 25 Kč
Hodnocení: tenhle lak moc nepoužívám, přesto ho mám moc ráda, za mě ANO

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...