ULTRA STRONG

Tak již slibované recenze dárků pomalu, ale jistě začínají. :)

Nehty si lakuju skoro každý den, takže je mám poněkud zničené a oslabené. Nemám nijak lámavé nehty, řekla bych, že je mám i docela pevné, ale poslední dobou jsem si je hodně zničila. Tak jsem začala uvažovat o něčem co by mi je zpevnilo.
Jenže já takovýmhle rádoby reklamám typu: nalakujte, budete mít ultra pevné nehty, moc nevěřím. Ale jednoho dne při mé návštěvě v Rossmannu mě zaujal jakýsi rozhovor jisté paní a prodavačky. Paní hledala něco na zpevnění nehtů a první po čem prodavačka sáhla bylo toto. A tý chvály co tam povídala. Tak jsem se rozhodla, že při příští návštěvě nad tím zauvažuju (neuvažovala sem, bylo to akutní) a rozhodně jsem neprohloupila.
Tak konečně k recenzi. ;D

Ultra strong posiluje, zpevňuje a chrání nehty. výsledek je jasný: nehty jsou trvale zpevněné a odolné a jsou krásně upravené. → toto slibuje Essence.

Musím souhlasit s tím, že nehty zpevňuje. A to hned. Nehty mi jdou skoro ohnout jak jsou křehké, ale po použití tohohle? Ani nápad. Jsou opravdu hodně pevné. Neumím posoudit zda nehty vyživuje či chrání, ale ten hlavní účel splňuje.

Nejlepší je, že ho můžete použít jako podkladový lak, protože je průhledný. Jako nadlak ho moc nedoporučuji, protože tam by asi svoje poslání neplnil moc dobře.

Každopádně já jsem si ho hodně oblíbila, používám ho často a musím říci, že nehty jsou po něm opravdu pevné. Navíc poměr výkon/cena je opravdu úžasný. Za tohle bych si klidně připlatila. :)

Barva: průhledná
Nanášení: průhledné laky nijak nezkoumám, takže super
Výdrž: to posoudit neumím, jelikož ho moc často nepoužívám samotný, typla bych tak 3 dny
Cena: 50 Kč
Hodnocení: určitě nehty krásně zpevní, za mě rozhodně ANO

2 komentáře:

  1. taky jsem o něm uvažovala :) spevnit nehty by se šiklo :) btw. thanks for "follow" :))

    OdpovědětVymazat
  2. mohu ho jen doporučit :)
    vůbec nemáš zač :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...