Young Summer Glam

Tento krém jsem objevila u někoho na blogu. Případní zájemci o odkaz hlaste se, protože vážně nevím kdo z vás to byl.

Každopádně jsem na něj už několikrát v dmku koukala, protože značku Balea mám vcelku ráda. 
Tím myslím krémy a sprchové gely. Nic od této značky bych si nedala do očí nebo na vlasy. Nejsem sebevrah.

Ten krém jsem si vlastně nekupovala z důvodu hydratace a výživy. Důvod byl prostý. Třpytky

Potřebovala jsem něco na vyjímečné události jako plesy a oslavy a toto byla jasná volba za super cenu. Krém voní jako kokos nebo kakao. Popisem vůní mě Bůh nějak neobdařil, pardon. A výživa nic moc. Ale za tu cenu poměrně stačí. Píší, že vynikne letní opálení, čemuž věřím, takže na léto si ho zas určitě koupím. Jen nevím proč se to jmenuje Summer Glam a je tam psáno I ♥ the beach a že je to limitovaná edice, když jsem si to koupila v prosinci. Ale ty třpytky musím uznat, že mají výdrž. Namazala jsem si vzorek pro test v 11 hodin a ještě teď se mi třpytí ruka. Není to jako na začátku, ale nějakých 9 hodin v pohodě zvládnou. Samozřejmě se hned smyjí, ale tak nepředpokládám, že byste se na plese sprchovali. Nebo ano?




 

Konzistence: není nijak vodový a dobře se roztírá
Účinek: na hydrataci mám jiné oblíbence, tento prostě splňuje poslání třpytkování
Cena: 49 Kč
Hodnocení: hledáte něco super třpytivého na zimní plesy a letní odpoledne? už jste našli ;)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...